10/09/2004

It is time to fly with the smoke

Posted by Hello

All I had that I already gave, and all I have left is the best wish for you.

The one, who can not be with you, is not the best for you. I am not the best for you.

I know you will find the one who is good enough for you to spend whole life with. Just wish you the best, and I shall stay or go like the smoke.

1 comment:

yi said...

shanshan!这是我看到了第一张我的相片,你真的蛮残忍的,我至今都还未从2004年的影子中走出了,影子里面有你曾留给我的惑,伤.若你看到了现在的我,我想你就明白一点什么,我不知道我这次能不能从里面走得出来,虽然时间会淡化些痕迹,我认输了.......东方西方没什么不同,感情都会伤人."你不适合我,或许是我不适合你"这不是原因.至今我还没清楚其中这到底是怎么了?我曾问了你一次,没回答我,我不再问了.这里祝新年快乐!自刘毅.