6/12/2004

Long Time no SEE 嗯,很久没有来过了

Sorry everybody who come for my website normally 'cause I haven't update anything for more than a week. I didn't get a lot of free time and a mind of writing, but I was always thinking there are some people come check my web often. Sorry!!!!

大家好噢!!!好久都没有来自己的网站了,我想这段时间一定还是有朋友常来看看我有没有更新过吧?不好意思哦!!!一个星期左右都没有确定的时间来写日记了。哈哈,我知道你们不会介意的。我会把我这一周左右的情况完完全全向大家报道哦!!!

No comments: